תנאי שימוש באתר
מבוא –
להלן מדיניות הפרטיות והתקנון באתר הבית של ״לקרדה״ שכתובתו lakerda.co.il (להלן: ״האתר״ ו/או
"החברה" ו/או ״לקרדה״).
כל שימוש באתר מהווה הסכמה לתקנון זה, על התנאים וההגבלות הכלולים בו.
התקנון עלול להשתנות מעת לעת, ועל המשתמש להתעדכן בתקנון בכל כניסה לאתר. גלישה באתר
ו/או שימוש בו מכל סוג, כמוהם כהסכמה לתנאי התקנון והתחייבות לפעול על פיהם. מובהר כי התקנון
מהווה הסכם משפטית מחייבת לכל דבר ועניין ומחייב את המשתמש על כל שימושיו באתר.
● האמור בתקנון זה בלשון זכר הוא לשם הנוחות בלבד והתקנון מתייחס לבני שני המינים באופן שווה.
● השירותים באמצעות האתר כפופים לתנאים המפורטים בתקנון זה.
● עצם הזמנת שירותים באתר תהווה הצהרה מצד הלקוח כי קרא את הוראות תקנון זה, הבין
אותן והסכים להן. התקנון מהווה חוזה מחייב בין המשתמש לבין הנהלת האתר.
השירותים –
● האתר מאפשר שירותי הזמנת מזון מוכן הכולל בין היתר, סלטים, דגים מעושנים, דגים
מלוחים, ירקות כבושים, גבינות ועוד.
● ניתן להזמין שירותים באמצעות יצירת קשר עם הנהלת האתר בהתאם לזמינותו ומיקומו
הגיאוגרפי.
● הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את שירותיה בכל עת.
● הזכאות לשימוש באתר הינה לכל אזרח אשר מלאו לו 18 שנים. הזמנה תתאפשר למי
שברשותו חשבון בנק פעיל ו/או בעל כרטיס אשראי ישראלי תקף והינו בעל תיבת דואר
אלקטרוני אשר כתובתה תינתן בעת הרכישה באתר. קטין המבצע פעולות ייחשב כקטין אשר
קיבל את רשות הוריו/אפוטרופוסיו לביצוע הרכישה באתר.
ביטולים ושינוי סוגי השירותים –
● מדיניות ביטול עסקה והחזרת מוצרים, בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטל עסקה), התשע"א-
2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.
● ניתן לבטל שירות אשר נקבע עבור לקוח בכל עת, ובתנאי כי הלקוח יידע את הנהלת האתר
לגבי ביטול או שינוי המועד לפחות כ-30 ימים קודם סיום ההתקשרות.
● ביטול הזמנה יתאפשר עד 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה, בכפוף לכך כי ההזמנה לא יצאה
לשילוח.
● במקרה של ביטול שירותים, הלקוח לא יחוייב עבור השירות.
● לא ניתן לקבל החזר כספי עבור שירותים אשר בוצעו.
● האתר יהא רשאי לבטל אספקת הזמנה למשתמש וזאת בהתראה של שעתיים מראש לפחות.
במקרה כזה לא יעמוד למשתמש כל טענה כלפי האתר.
● הודעה על ביטול או הפסקה מצד החברה תימסר למשתמש, והחברה תימנע מחיוב כרטיס
האשראי של המשתמש או תשיב לו כל סכום ששולם בגין המוצרים ככל ששולם.
זמינות ומיקום אזורי –
● זמינות השירותים כפופה למועד אשר נקבע עם הנהלת האתר.
● בכל שאלה או בירור לגבי השירותים ניתן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון או בוואטספ 074-7916046.
מדיניות משלוחים –
● האתר עובד על בסיס משלוחים עד בית הלקוח בימי שישי בלבד, אלא אם כן צוין אחרת.
● השירות שניתן במסגרת אתר לקרדה מוענק באזורים מסוימים בלבד המשתנים ומתעדכנים
מעת לעת על ידי לקרדה ולפי שיקול דעתה הבלעדי.
● מובהר בזאת, כי רכישת מוצרים ואספקתם באתר לקרדה אפשרית אך ורק כאשר הכתובת
המבוקשת על ידכם מצויה בתוך אזור הפעילות של האתר, ובכפוף לכך שאין כל מניעה טכנית
ו/או אחרת המונעת אספקת מוצרים כאמור.
● עלויות המשלוח הינם כפי שהן מופיעות בעמוד התשלום.
● מובהר בזאת, כי ייתכן ויחולו שינויים במועדים המצוינים בתקנון זה לרבות במועדי האספקה,
שעות פעילות האתר ושעות פעילות מוקד וואטספ, והכל לפי שיקול הדעת הבלעדי של
לקרדה.
אחריות, שירות ומוצרים-
● השירותים ינתנו בהתאם לחבילות השירותים אשר יוצעו ע"י הנהלת האתר עם תחילת
השירות.
● באתר לקרדה נמכרים מוצרי מזון מוכנים לרבות דגים מעושנים, דגים מלוחים, סלטים,
חמוצים וכבושים, גבינות, והכל כמפורט כמופיע ברשימות המוצרים המופיעות באתר.
● לקרדה, רשאית לשנות בכל עת לפי ראות עיניה את ההיצע ו/או את מגוון המוצרים המוצגים
ברשימת המוצרים המופיעים באתר, וכן להחליף ו/או להוסיף איזה מהמוצרים ברשימת
המוצרים או להוציא איזה מהמוצרים מהרשימה וזאת מעת לעת, והכל על פי שיקול דעתה
הבלעדי ועל המלאי הקיים.
● מובהר בזאת, כי אופן הצגת המוצרים באתר לקרדה יקבע מעת לעת על פי שיקול הדעת
הבלעדי של האתר. יובהר כי תמונות המוצרים המופיעות באתר הינן להמחשה בלבד ואינן
מחייבות באופן כלשהו את לקרדה.
● הנהלת האתר אינה אחראית על נזקים פיזיים או כספיים או כל נזק אחר הנגרמו במהלך
השירות או בעקבות השימוש במוצרים.
● הנהלת האתר מסירה מעליה כל אחריות מהתכנים הנכתבים באתר או מהשימוש בהם
והשלכותיהם.
● מוצרים הנמכרים באתר לקרדה אשר מעצם טיבם יש לבוחרם יבחרו על ידי עובדי לקרדה
ובחירתם תעשה בהתאם לשיקול דעתם הבלעדי של העובדים, וזאת בכל הקשור לטיב ו/או
טריותם של המוצרים, ולמזמין לא תהא כל טענה ו/או תביעה בגין מוצרים אלו שיסופקו לו.
● כמו כן, לא תהא למזמין כל טענה ו/או תביעה כנגד תאריך התפוגה המצוין על המוצר שסופק
ללקוח כל עוד תאריך התפוגה הרשומה על המוצר הינה בפרק זמן סביר לפני תום התפוגה,
וזאת בהתאם לשיקול הדעת הבלעדי של אתר לקרדה.
● לקרדה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את מחירי המוצרים ודמי המשלוח בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.
אבטחת מידע ופרטיות –
● הנהלת האתר, כמו גם חברות אחיות וגורמי משנה נוספים הפועלים מטעם הנהלת החברה
לאותם הסטנדרטים, רשאיות להשתמש במידע המופיע בטופס על מנת להביא לך את המידע
והשירותים המבוקשים. מידע אישי זה לא ייחשף ולא ייעשה בו שימוש נוסף למטרות שיווקיות
ללא רשות ולא יועבר לצד שלישי ללא אישור מפורש מהלקוח.
● תוכן השירות וחשיפת מידע אישי במהלך השירות, לעולם לא ייחשפו לאדם אחר או כל גורם
ללא אישור בכתב מהלקוח. הנהלת האתר מחויבת לפרטיות שלך ופרטיות זו הינה בראש סדר
העדיפויות שלנו.
● החברה מתחייבת שלא לעשות שימוש במידע המסופק לה ע"י הקונים אלא על מנת לאפשר
את הרכישה באתר מכירות ובהתאם לכל דין.
● באמצעות לחיצה על כפתור "שלח" אני מאשר בחתימתי את הטופס ואת תנאיו.
● האתר מאובטח באמצעות שימוש באמצעי אבטחה מתקדמים אשר מטרתם להבטיח שימוש
תקין וגלישה בטוחה באתר וכן על מנת לשמור על פרטיות המשתמשים. כל המשתמש באתר
ובשירותיו מתחייב כי לא יעשה כל פעילות שיש בה כדי לשבש את פעילות האתר, גניבת מידע
על משתמשים ופריצה של מנגנוני האבטחה של האתר.
● במקרה של שימוש לרעה, הנהלת האתר תפעל נגד כל פעילות בכל דרך חוקית אשר תעמוד
לרשותה לרבות חסימת המשתמש מגישה לאתר ונקיטת הליכים משפטיים נגד המשתמש
באם יפעל כאמור.
אספקת מוצרים –
● המוצרים הנכללים בהזמנה יסופקו על ידי לקרדה למען כמבוקש על ידי המזמין, ובכפוף לכך
שזכותה של לקרדה שלא לספק מוצרים כלשהם, וזאת על פי שיקול דעתה הבלעדי.
● מובהר כי אתר לקרדה יציע מועדים לאספקה בהתאם ליכולת האספקה שלו באותה עת
ובכפוף לשיקול דעתו הבלעדי.
● לקרדה תעשה כל מאמץ על מנת לספק את כל המוצרים בהזמנה ובמועד, אולם לצערנו לא
תמיד יהיו כל המוצרים זמינים לפיכך, לקרדה אינה מתחייבת לספק את כל המוצרים בהזמנה
בין אם צוין, כי הם במלאי ובין אם לאו ולמזמין לא תהא כל טענה ו/או תביעה כל שהיא כלפי
לקרדה בגין אי אספקת מוצר כלשהו מההזמנה, מובן מאיליו כי מוצר שלא יסופק על ידי
לקרדה לא יחויב.
● מובהר בזאת, כי לקוח אשר הזמין מוצר מסוים והמוצר אינו זמין במלאי, לקרדה תעשה
כמיטב יכולתה על מנת לספק לו מוצר חלופי זהה. מוקד ווטסאפ יעשה ניסיון לפנות אל
הלקוח על מנת לקבל את הסכמתו לאספקת המוצר החלופי. היה ולא נוצר קשר עם הלקוח,
החברה תספק מוצר חלופי על פי שיקול דעתה. מחיר המוצר החלופי עשוי להיות שונה (זול או
יקר יותר) ממחיר המוצר המוזמן. היה והלקוח אינו מעוניין במוצר החלופי אשר סופק לו,
הלקוח רשאי להחזיר את המוצר בו במקום לשליח בעת האספקה או לחלופין ליצור קשר עם
החברה ולהחזיר את המוצר החלופי, והלקוח יזוכה במלוא מחיר המוצר החלופי.
● מובהר בזאת, כי במידה שבעת מועד אספקת המוצרים, לא יהיה המזמין ו/או מי מטעמו במען
שבוקשה הזמנת המוצרים על ידי המזמין, והמזמין לא יאשר טלפונית במוקד הטלפוני, כי הינו
מאשר השארת ההזמנה ליד דלת ביתו או בכל מקום אחר הסמוך למענו תוחזר ההזמנה
לחנות. ועל המזמין תהא האחריות לתאם עם המוקד הטלפוני את מועד האספקה בשנית. אי
קביעת מועד הזמנה חדש על ידי המזמין, לא תפטור אותו מתשלום ההזמנה שבוצע על ידו.
במשלוח המוצרים בשנית יחויב המזמין בנוסף לתשלום דמי המשלוח הראשוניים גם בתשלום
דמי משלוח נוספים.
קניין רוחני –
● כל זכויות הקניין הרוחני באתר זה הכוללים זכויות יוצרים, זכויות הפצה, סודות מסחריים,
סימני המסחר וכל הקניין הרוחני מכל סוג שהוא, הן בנוגע לעיצוב ועמוד האתר, הן באשר
לתכנים המופיעים בו הינן רכושה הבלעדי של הנהלת האתר.
● אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת במידע כלשהו מן האתר
ו/או מהאתר, אלא אם ניתנה הסכמה לכך מראש ובכתב מטעם הנהלת האתר.
עוגיות –
האתר שלנו משתמש בעוגיות. עוגייה היא קובץ המכיל מזהה (מחרוזת של אותיות ומספרים) שנשלח
על ידי שרת אינטרנט לדפדפן אינטרנט ומאוחסן בדפדפן. אז, המזהה נשלח בחזרה לשרת בכל פעם
שהדפדפן מבקש מהשרת להציג דף אינטרנט. עוגיות יכולות להיות או עוגיות “עיקשות” או עוגיות
“פעולה” (session): עוגייה עיקשת תאוחסן בדפדפן שלכם ותישאר בתוקף עד תאריך התפוגה שנקבע
לה, אלא אם תימחק על ידי המשתמש לפני תאריך התפוגה; עוגיית פעולה, מאידך, תפוג בסוף זמן
הגלישה הנוכחי שלכם, כשתסגרו את הדפדפן. בדרך כלל עוגיות לא כוללות מידע שמזהה משתמשים
אישית, אבל פרטים אישיים שאנחנו מאחסנים הנוגעים עליכם יכולים להיות מקושרים למידע
המאוחסן והמתקבל מתוך עוגיות. {בחרו בניסוח המדויק אנחנו משתמשים רק בעוגיות פעולה / רק
בעוגיות עיקשות / גם בעוגיות פעולה וגם בעוגיות עיקשות באתר שלנו.}
1. השמות של העוגיות בהן אנחנו משתמשים באתר שלנו, והמטרות לשמן הן בשימוש, מפורטות
מטה:
1. אנחנו משתמשים בשירותי Google Analytics ו-Adwords באתר שלנו כדי לזהות
מחשב כשמשתמש {כללו את כל השימושים הקיימים לעוגיות באתר שלכם מבקר
באתר / לעקוב אחרי משתמשים בזמן השימוש שלהם באתר / לאפשר לנו להשתמש
בעגלת קניות באתר / לשפר את נוחות השימוש באתר / לנתח את השימוש באתר /
לנהל את האתר / למנוע הונאה ולשפר את האבטחה של האתר / להתאים אישית את
האתר לכל משתמש / להשתמש בפרסומות ממוקדות שעשויות לעניין במיוחד
משתמשים מסוימים / תארו את המטרה/ות};
2. רוב האתרים מאפשרים לכם לסרב לשימוש בעוגיות—למשל:
1. באינטרנט אקספלורר (גרסה 10) אתם יכולים לחסום עוגיות בעזרת הגדרות עקיפת
הטיפול בעוגיות הזמינות באמצעות לחיצה על “כלים,” “אפשרויות אינטרנט,”
“פרטיות,” ואז “מתקדם”;
2. בפיירפוקס (גרסה 24) אתם יכולים לחסום את כל העוגיות באמצעות לחיצה על
“כלים,” “אפשרויות,” “פרטיות,” ובחירה של “השתמש בהגדרות מותאמות אישית עבור
היסטוריה” מתוך התפריט הנפתח, ואז ביטול הזימון של “קבל עוגיות מאתרים”;
3. ובכרום (גרסה 29), אתם יכולים לחסום את כל העוגיות באמצעות כניסה לתפריט
“התאמה אישית ובקרה,” ואז ללחוץ על “הגדרות,” “הצג הגדרות מתקדמות,” ו-
“הגדרות תוכן,” ואז לבחור באפשרות “חסום אתרים מהגדרה של נתונים” תחת
הכותרת “עוגיות.”
לחסימה של כל העוגיות תהיה השפעה שלילית על נוחות השימוש של אתרים רבים. אם תחסמו
עוגיות, לא תוכלו להשתמש בכל האפשרויות שבאתר שלנו.
3. אתם יכולים למחוק עוגיות שכבר מאוחסנות במחשב שלכם—למשל:
1. בדפדפן אינטרנט אקספלורר (גרסה 10), אתם צריכים למחוק קבצי עוגיות ידנית
(תוכלו למצוא הוראות לכך בכתובת http://support.microsoft.com/kb/278835 );
2. בפיירפוקס (גרסה 24), אתם יכולים למחוק עוגיות באמצעות לחיצה על “כלים,”
“אפשרויות,” ו-“פרטיות”, ואז לבחור “השתמש בהגדרות מותאמות אישית עבור
היסטוריה”, וללחוץ על “הצג עוגיות,” ואז “הסר את כל העוגיות”;
3. ובכרום (גרסה 29), אתם יכולים למחוק את כל העוגיות באמצעות כניסה לתפריט
“התאמה אישית ובקרה,” ואז ללחוץ על “הגדרות,” “הצג הגדרות מתקדמות,” ו-“נקה
נתוני גלישה,” ואז לבחור באפשרות “מחק עוגיות ונתונים אחרים של אתרים
ותוספים,” ולבסוף ללחוץ “נקה נתוני גלישה.”
4. למחיקה של עוגיות תהיה השפעה שלילית על נוחות השימוש של אתרים רבים.
יצירת קשר –
● לכל שאלה ופנייה ניתן ליצור קשר עם הנהלת האתר בטלפון 074-7916046 או במייל
Lakerda15@gmail.com בשעות הפעילות של האתר.
אתר לקרדה לא יהא אחראי לנזק מכל סוג שהוא שייגרם, במישרין או בעקיפין, ללקוח ו/או לצד ג
כלשהו, בכל הקשור למוצרים שיירכשו בלקרדה ואשר צד ג' שהינו היצרן ו/או היבואן שלהם סיפק
אותם ללקרדה, והכל בכפוף לאחריות החלה על פי כל דין.